sobota, 14 stycznia 2017

be confident

      Bardzo długo mnie tu nie było ale musiałam sobie wszystko poukładać. Teraz już wracam i zostaje! Pare rzeczy tu zmieniłam a mianowicie usunęłam stare posty ponieważ nie podobały mi się. Zmieniłam również nazwę bloga i planuje zmiane wyglądu.
       Dzisiaj chciałam poruszyć temat pewności siebie który jest chyba wszędzie.  Tyle jest opinii ile ludzi na świecie. Więc ja też dodam coś od siebie.
    Jetem osoba pewną siebie, zawsze głośno mówię co myślę i nie wstydzę się tego że mam swoje zdanie. Ludzie mają problem z wyrażaniem swojego zdania szczególnie wtedy gdy jest inne niż wszystkich. Boją się krytyki i odmienności, Ja jednak twierdzę że jest to coś wspaniałego. Teraz tyle ludzi upodabnia się do kogoś. Nie mają swojego zdania i kierują się myśleniem innych. Piękno ludzi zawiera się w różnicy między każdym człowiekiem. Więc nie bój się mówić co myślisz i pamiętaj że nikt nie ma prawa wpływać na twoje zdanie.
   Teraz wstań i stań przed lustrem, Pewnie pierwsze na co zwrócisz uwage to twoje wady. Chce Ci oświadczyć że nie masz wad. Teraz pewnie nasuwa Ci się pytanie do głowy "ale jak to?". Każdy dobrze wie że człowiek nie jest idealny i ja też się z tym zgadam. Lecz uważam że to że nie jesteśmy idealni nie oznacza że mamy wady. Mamy w głowie ideał człowieka jakim chcielibyśmy być i przez to każdy znajduje u siebie wady których tak naprawdę nie ma. To że twoja koleżanka ma ładniejsze włosy, usta czy oczy nie oznacza że twoje są złe. Są po prostu inne i to jest twoja sprawa jak będziesz je odbierać. Pamiętaj że jesteś inny niż wszyscy, wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. Nie ma nikogo takiego jak ty i ciesz się z tego. Nie porównuj sie do innych i zacznij zwracać uwage na swoje zalety bo masz ich bardzo dużo!
    Dajcie mi znać co wy o tym wszystkim myślicie. 
    Życzę wam miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz